Обличчя української історії. В'ячеслав Чорновіл


«Якби мене запитали, чи жалкую я про те, як склалося моє життя, про відсиджені 15 років, я б відповів: анітрохи... І якби довелося починати все спочатку та вибирати, я б обрав життя, яке прожив» (В. Чорновіл).
Доказом щирості вищесказаних слів стала діяльність державного діяча, публіциста, літературного критика, журналіста, діяча руху опору проти національної дискримінації українського народу В'ячеслава Чорновола, тематичне відео (https://www.youtube.com/watch?v=PHAwU8ErccQ) про якого сьогодні учні 8 класу переглянули на черговій виховній годині.
Україна - це особистості, які є обличчям її історії…




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

У Покровській ЗШ відбулося урочисте відкриття табору відпочинку "Сонечко"

Чому варто говорити рідною мовою?