Індивідуальне та інклюзивне навчання

10 правил комунікації з батьками дітей з особливими освітніми потребами
Корекційні вправи та ігри для дітей з особливими освітніми потребами
Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради вебінар
практичні поради класному керівникові при роботі з дітьми ООП
Три інтернет-ресурси для дітей з порушеннями слуху
Інклюзивна освіта: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок»
15 відповідей МОН про індивідуальне навчання: що це і як отримати
МОН дало методичні рекомендації для навчання дітей з особливими освітніми потребами
інклюзивне навчання 19-20рр
Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ
У МОН розробили стратегію розвитку інклюзивної освіти
КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ
Матеріали на блозі Покровської ЗШ
Як організувати інклюзивне навчання в школі: покрокова інструкція
Поради вчителям... Методичний посібник
Що таке соціальна інклюзія та її зв’язок із сферою освіти. Хто такі діти з особливими освітніми потребами.
Дитина з родини у складних життєвих обставинах
Діти із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі.
Діти із комплексними порушеннями розвитку
Як оцінювати дітей з особливими освітніми потребами
Затримки психічного розвитку соматогенного та конституційного походження
Поведінковий аналіз як нова наука — для роботи з усіма дітьми класу
Діти з порушенням опорно-рухового апарату (Курс ЕДЕРА)
Діти з інтелектуальними порушеннями (Курс ЕДЕРА)
Діти з проблемами слуху (Курс ЕДЕРА)
Діти з психологічними травмами(КУрс ЕДЕРА)
Психосоціальна підтримка дітей із травматичним досвідом (Курс ЕДЕРА)
Діти з проблемами зору (Курс ЕДЕРА)
Додаток до лекції «Психосоціальна підтримка дітей з травматичним досвідом» Безпечний простір. Приклади правил (Курс ЕДЕРА)
Діти з тяжкими порушеннями мовлення в інклюзивному класі. Мова та мовлення. Особливості усного мовлення. (Курс ЕДЕРА)
Активізація роботи мозку дитини під час навчання за допомогою вправ та ігор (Курс ЕДЕРА)
Поняття булінгу та його форми (Курс ЕДЕРА)
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963
Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр
ДБН В.2.2-17:2006 Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення.
Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу
Про затвердження Положення про прийомну сім'ю
Про затвердження Правил опіки та піклування
Конвенція про права дитини
Конвенція про права осіб з інвалідністю (Конвенція про права інвалідів)
Факультативний протокол до Конвенції про права осіб з інвалідністю
Про затвердження Державної цільової програми “Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів” на період до 2020 року
Національна стратегія реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки
Словник термінів деінституціалізації.
Декларація про соціальні та правові принципи, що стосуються захисту і благополуччя дітей, особливо у разі передачі дітей на виховання та їх усиновлення на на...
Мінімальні стандартні правила Організації Об'єднаних Націй, що стосуються відправлення правосуддя щодо неповнолітніх ("Пекінські правила")
Декларація про захист жінок і дітей при надзвичайних обставинах та під час збройних конфліктів
Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб
ЗАКОН УКРАЇНИ Про охорону дитинства
Сімейний кодекс України
ЗАКОН УКРАЇНИ Про освіту
схема для батьків
Основні види адаптацій та модифікацій
Основні розділи індивідуальної програми розвитку
Додаток до лекції «Діти з психологічними травмами» Книги допомогають.
Додаток до лекції «Діти з психологічними травмами» Кінофільми, що допомагають зрозуміти реакції на фрустрацію, стрес та травму і знайти слова для висловлення почуттів і розради.
Корисні матеріали
Центр психосоціальної реабілітації Національного університету Києво-Могилянська Академія
Соціально-педагогічна діагностика дітей та родин, які опинились в складних життєвих обставинах
НЕБЕЗПЕЧНІ КВЕСТИ ДЛЯ ДІТЕЙ: ПРОФІЛАКТИКА ЗАЛУЧЕННЯ Методичні рекомендації

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

У Покровській ЗШ відбулося урочисте відкриття табору відпочинку "Сонечко"

Чому варто говорити рідною мовою?